Monday, October 14, 2013

10 tempat rangsangan (18sx)


hot spots 10 to 6
Sebagai rasa ingin tahu adalah sebahagian daripada genetik kewanitaan, kebanyakan lelaki masih tertanya-tanya tentang apa yang bertukar pada wanita. Tempat yang bagaimanakah boleh menyentuh kegilaan di ranjang? Mari kita lihat 10 jawapan ini.

Tidak seperti lelaki di mana untuk mengetahui zon erogenous lelaki (zakar, buah zakar dan dubur), manakala wanita mendapat rangsangan melalui bahagian badan yang sangat pelbagai. Oh wanita!, anda satu spesies yang indah!

10 titik rangsangan.

Mari kita memulakan perjalanan kita melalui badan wanita?

10. Bahagian Peha
Bahagian paha adalah sangat sensitif kepada sentuhan, mengusap dan menjilat. Sama seperti belakang lutut, paha juga mempunyai banyak hujung saraf, oleh itu apabila anda membelai mereka, anda akan membuat mereka gila.
Ingat! menggigit kawasan itu adalah sangat sensitif dan berbuat demikian hanya akan menyebabkan mereka sakit!

9. Belakang lutut
Saraf belakang lutut, anda akan terkejut melihat betapa gila seorang wanita apabila anda perlahan-lahan menjilat atau menggigit di belakang lututnya.

Berhati-hati dan tidak keterlaluan - kawasan itu semuanya adalah sangat sensitif dan anda harus berhati-hati untuk tidak membuat sensasi menjengkelkan dengan terlalu kasar.
 8. Punggung

Ya, ini adalah benar. Banyak wanita suka apabila anda bermain-main dengan belakang mereka, seperti pukulan ringan dan meramas punggung. Tetapi ada banyak lagi ...
 

Sesetengah wanita suka apabila pangkal mereka dijilat, dihisap dan menyentuh (dengan jari, zakar atau kedua-duanya)

7. Tengkuk leher


Bayangkan reaksi beliau apabila anda menggunakan lidah atau gigi anda untuk menbolehkan dia terangsang.

Gunakan tangan anda; mengangkat rambut perlahan-lahan dan mendekatkan mulut anda lebih dekat dengan lehernya. Kemudian, tarik rambutnya sedikit untuk mengucapkan "Saya mahukan anda puass".
 

Ini sebahagian daripada badan wanita, juga merupakan tempat yang baik untuk mula memberikannya urutan sensual anda terkenal dan mereka tidak akan membantah.

6. Telinga




Ramai wanita menikmati apabila telinga mereka dijilat, dihisap atau dicium. Walaupun hanya menghembus ke telinganya, dia tetap boleh menikmati dan tidak ada yg lebih dinikmati. Selain perkara-perkara yang disebutkan di atas yang mereka suka, dilakukan adalah pada telinga mereka, wanita suka apabila anda berbisik di telinga mereka.

Bisikkan kata-kata yg boleh merangsangkan atau berbaur kehangatan hubungan. Cuba untuk menjadi agak erotik dan memanaskan keadaan.

 5. Kaki

Ramai wanita menikmati apabila kaki mereka disentuh, diurut dan ada juga yang suka apabila dijilat dan dihisap. Dengan mengandaikan bahawa kaki mereka telah dibersihkan, wanita menikmati apabila lelaki mereka menghabiskan masa membelai tapak kaki mereka dan buku lali. Kerana zon ini semua boleh geli, sensasi ticklishness boleh menyenangkan mereka.

hot spots from 5 to 1

4. Pergelangan Tangan

Ini mungkin sebagai satu kejutan kepada kebanyakan lelaki (wanita suka pada pergelangan tangannya??), Mula mencium dan membelai pergelangan tangan mereka dan lihat bagaimana suasana dapat dihidupkan!

3. Breasts (Nipples)




Seperti yang saya pasti dan tidak menghairankan kepada sesiapa sahaja, payudara yang sangat sensitif dan cumbuan lembut, menekan, membelai, menjilat dan menghisap puting memang sangat merangsangkan!.



Apabila lelaki memperlakukan sedikit kasar pada gunung kecil mereka dan lihat bagaimana dia suka dan memberikannya reaksi cara dia yang dia mahu!


2. Faraj / kelentit



Kelentit boleh dirangsang dengan menggunakan lidah, jari atau kedua-duanya secara serentak.
Dalam faraj, G-spot mungkin agak sukar untuk mencari, tetapi sesetengah wanita mendapati carian agak berbaloi. Terdapat kawasan dalam faraj beberapa wanita yang menghasilkan perasaan seksual sengit apabila dirangsang. Rangsangan yang sangat lembut memberi sensasi yang sangat menyenangkan dan luar biasa




Dan nombor satu zon erogenous wanita ...

1. Bibir

Ya, ia adalah benar. Jika anda tahu bagaimana untuk memanipulasi bibirnya dengan tepat melalui mencium, menjilat, menghisap dan menggigit, ia adalah sangat-sangat mengujakan. Menggunakan bibir anda, lidah dan gigi anda untuk bermain dengan bibir atas dan bawah mereka dan menciumnya dengan semangat yang mutlak.

 

Dan ini semua adalah, 10 tempat yg membuatkan kegilaan itu. Ingatlah bahawa semua wanita adalah berbeza dan terdapat perkara yg mereka tidak suka. Kenali titik sensitif badan mereka. Terdapat banyak tempat lagi pada wanita daripada organ-organ seksual mereka.

Demi masa depan anda dan mulakan penerokaan anda!


No comments:

Post a Comment