Thursday, June 6, 2013

Tanda-tanda perempuan Terangsang

5 Tanda-tanda memberitahu Si Dia Berahi



Kadang-kadang tanda-tanda yang memberitahu seorang gadis itu dalam keadaan berahi adalah secara halus, ada juga mereka ini memberitahunya secara terang-terangan. Tidak kiralah bagaimana pun caranya tetapi bagi pihak lelaki adalah sangat penting untuk mengetahuinya agar hubungan akan menjadi lebih bahagia.Apakah langkah seterusnya yg perlu di ambil. Jadi di sini ada lima tanda-tanda yang memberitahukan bahawa si dia dalam keadaan berahi.



1. Renungan Mata


Gambar hiasan

Jika gadis itu melihat anda dengan cara yang berahi, sebenarnya dia telah memulakan aksi dengan anda melalui renungannya. Renungannya itu memberitahu bahawa dia mahu anda untuk bercakap dengan dia. Jika dia kelihatan malu apabila dia melihat anda perasan tetapi dia masih berminat untuk dapatkan anda. Jadi, renungan mata juga memainkan peranan yg penting utk anda pergi setapak ke hadapan.

2. Petunjuk Fizikal

Dua petunjuk fizikal biasa yang memberitahu seorang gadis dalam keadaan berahi apabila kemaluannya mulai basah dan keadaan payu daranya tegang tetapi ini tidak mungkin untuk dilihat melainkan anda mendapat penampar percuma. Jadi haruslah memerhatikan kadar jantung yang lebih cepat degupannya dan juga kadar pernafasan.

3. Perasaan yg Sensitif

Apabila seorang perempuan itu terangsang, nalurinya sentiasa mahu menyentuh anda. Dia dalam keadaan lebih perasaan yg sensitif terhadap anda, ia adalah satu petunjuk yang baik bahawa dia dalam keadaan berahi. Beberapa kawasan tertentu yang dia akan sentuh adalah bahu, dada, dan lengan. Hal ini berlaku jika anda benar-benar faham dengan baik atas maksudnya. Jangan terlalu terkejut jika dia terus ke kelangkang anda atau di belakang anda juga.
 
4. Perbualan Hangat

Jika dia bercakap lebih ke arah yg memberangsangkan anda, dia sebenarnya dalam keadaan terangsang. Ianya bukan perkara muktamad keberahian. Jika anda sudah kawan baik dengan dia, ia adalah lebih mudah untuk mengukur sama ada perbualan hangat itu adalah sesuatu tindakbalas kepada hubungan seterusnya.

Untuk merealisasikan Perbualan Hangat ini dia mungkin menyebut pengalaman seksual yang lalu bagi memberitahu anda untuk terus keluar dan mengadakan hubungan dengan anda. Perkara yang penting di sini adalah untuk memastikan anda cukup selesa dengan menjadi seksi dan boleh bersaing dengan dia. Ini benar-benar boleh mendapatkan perkara-perkara yang dilakukan seterusnya.


5. Komen terhadap ciri-ciri Fizikal

Jika dia memberi pujian, itu tanda yang baik. Jika pujian itu mempunyai kaitan dengan penampilan atau ciri-ciri fizikal, itu merupakan tanda yang lebih baik. Dia mungkin mengulas mengenai berapa bahagian bentuk badan anda. Atau mungkin juga pujian mengenai senjata dalam seluar anda dan juga lain-lain, Yang pastinya anda dapat membezakan antara pujian jujur ataupun pujian berahi darinya. Perbezaan utama antara jenis pujian ialah bagaimana seksual mereka. Jika dia hanya memberitahu anda dia suka baju anda, dia mungkin hanya memberi pujian yang sopan. Tetapi jika dia memberitahu anda dia suka bagaimana pakaian yg sesuai untuk badan anda, ingat dia memberi petunjuk.
 
Bonus


Setiap gadis mempunyai sifat-sifat sendiri untuk memberitahu  yang dia dalam keadaan horny. Beberapa contoh ini adalah apabila dia bermain dengan rambut, calar belakang atau leher dia, atau menjilat bibirnya. Ini berbeza bagi setiap gadis dan  yang pasti ianya agak sukar untuk dilihat oleh orang lain. Jika anda boleh mengatur untuk memikirkan bersama mereka, ia sedikit sebanyak memang membantu.

No comments:

Post a Comment